Koristimo kolačiće Za pružanje boljeg korisničkog iskustva.

Nastavkom pregleda stranice, prihvaćate uvjete i korištenje kolačića. Saznajte više

Slažem se

Pomladite organizam s ječmenom travom

  • Petak, 18 Srpanj 2014 09:17
  • Pročitano 2347 puta

Promotivna literatura o žitnim travama još iz 1950. godine tvrdila je da iste sadrže sve poznate nutrijente potrebne ljudima, osim vitamina D.

Daljnje laboratorijske analize su pokazale kako dehidrirane žitne trave sadrže široki spektar nutrijenata – od kojih su neki u velikim koncentracija, dok se neki mogu naći samo u malim količinama. Prašak od dehidrirane ječmene trave, tablete i kapsule nisu multivitaminske tablete – već koncentrirane kombinacije nutrijenata.


Super namirnica

super hranaSvi nutrijenti prisutni u ječmenoj travi surađuju i služe kao potpora u raznim tjelesnim procesima. Na primjer, vitamin C pomaže u apsorpciji kalcija i željeza. Željezo je potrebno za pretvorbu betakarotena u  vitamin A. Kalcij i piridoksin pomažu u apsorpciji vitamina B12, koji je esencijalan za aktivaciju folne kiseline. Svi navedeni nutrijenti se mogu naći u ječmenoj travi.

Ječmena trava isto tako sadrži 30 puta više vitamina B1 i 11 puta više kalcija od kravljeg mlijeka, 6.5 puta više karotena i gotovo 5 puta više željeza od špinata te gotovo 7 puta više vitamina C nego u narančama.

Sadrži i velike količine organskog natrija, koji razgrađuje kalcij spremljen u zglobovima te isto tako i zamjenjuje izgubljene količine organskog natrija u ovojnici želuca – što pomaže u probavi poboljšanjem proizvodnje hidroklorične kiseline u želucu. Ljudi već godinama koriste sok od celera zbog količine organskog natrija koju posjeduje (28 mg na 100 grama), no usporedite to s količinom koju sadrži ječmena trava (775 mg na 100 grama).

 

Ječmena Trava

ŽIVA hrana

sok ječmene traveJečmena trava se tijekom žetve sastoji od 45 % proteina te ne sadrži masnoće. Enzimi koje sadrži su potrebni za regulaciju tijela – bez njih naše stanice ne bi mogle funkcionirati – sadrži jednu od najvećih koncentracija enzima SOD (superoxid dismutase), koji je snažan antioksidant i štiti stanice od štetnih slobodnih radikala.

Ječmena trava sadrži jedan od najkorisnijih nutrijenata – klorofil – prirodni detoksikant koji čisti crijeva od spremljenih toksina. Naravno, nije potrebno piti sokove od žitnih trava kako bi dobili klorofil – prisutan je i u tamnozelenom lisnatom povrću. No, zapitajte se koliko obroka od takvog povrća jedete dnevno i količina koju bi trebalo konzumirati kako bi se zadovoljile potrebe tijela za klorofilom.

Nutrijenti iz zelene hrane poboljšavaju cirkulaciju i zdravlje krvi. Željezo, folna kiselina, vitamin C, vitamin B12, piridoksin i proteini – sve od navedenog je potrebno za proizvodnju i održavanje vitalnosti crvenih krvnih stanica i razine hemoglobina. Klorofil je isto koristan u tim procesima.

Treba naglasiti kako prašak od ječmene trave ne sadrži gluten te time ne može izazvati alergijske reakcije vezane uz gluten.

Najbolji način za konzumiranje ječmene trave je pijuckanje u malim gutljajima na prazan želudac, 20 minuta prije obroka ili 2 sata nakon obroka – kako bi apsorpcija nutrijenata bila lakša bez prisutnosti druge hrane. Tekućina neka bude hladna ili sobne temperature, zato što veće temperature uništavaju žive enzime.

Ocijeni sadržaj
(5 puta ocijenjeno)
Molim Vas prijavite se ako želite komentarati članak

Alternativa.hr je vaš portal u alternativu namijenjen informiranju javnosti, poticanju zdravog i pozitivnog življenja, zajedništvu i sreći. Čitajte, gledajte i dijelite sadržaje te doprinosite širenju kvalitetnih informacija i ideja svojim dobronamjernim komentarima i člancima :)

 

alternativa fb stranice  alternativa google plus stranice  alternativa youtube stream