Biznis

Najdonator: Najviše hrane donirali Sana delikatese, Dukat i Konzum

Hrvatske tvrtke koje su donirale najviše hrane u prošloj, 2021. godini su Sana delikatese, Dukat i Konzum.  Petu godinu zaredom Mreža hrane i europarlamentarka Biljana Borzan dodijelili su priznanje „Najdonator“ za humanitarno djelovanje i društveno odgovorno poslovanje.

Prema podacima Porezne uprave, ukupna prodajna vrijednost donirane hrane  u 2021. godini u Hrvatskoj iznosila je 27.610.857,12 kn bez PDV-a. Edukacija poduzeća i potrošača o sprječavanju bacanja hrane i doniranju izuzetno je važna iz socijalnih i ekoloških razloga, a posebno sada u vrijeme visokih stopa inflacije te povećanja cijena hrane.

Sana delikatese najveći donator u kategoriji mikro, malih i srednjih tvrtki

Najveći donator u kategoriji mikro, malih i srednjih tvrtki, Sana delikatese, prošle godine je donirala hranu prodajne vrijednosti 88.073 kuna bez PDV-a, što čini 1.18 posto godišnjeg prihoda tvrtke.

Za mala poduzeća kao što je Sana uz fokus na razvoj i kvalitetu poslovanja važno je njegovati i svjesnost o društveno odgovornom poslovanju. Mi se trudimo stvarati i održavati tu kulturu od početka poslovanja. Iako je ponekad organizacija doniranja zahtjevna te stvara dodatne troškove, ipak su svi članovi Sana tima izuzetno ponosni što to uspijevamo. Iza vrijednosti donirane hrane stoji značajan angažman i trud naših radnika jer je donirana hrana spašena prije isteka roka valjanosti. Na ovaj način smo dvostruko ponosni jer, ne samo što smo hranu donirali onima kojima je najpotrebnije, već brinemo i o okolišu. Kvaliteta proizvoda, briga za dobrobit ljudi i okoliša, uz zadovoljstvo naših radnika, osnovni su ciljevi poslovanja Sane – kazala je direktorica tvrtke Silvija Repić.

Treću godinu zaredom dobili nagradu

Sana delikatese ovu su nagradu primile treću godinu za redom otkako postoji ova kategorija što je veliko priznanje za trud koji poduzeće ulaže u društveno odgovorno poslovanje.

Sana brand svojim proizvodima okuplja ljude koji uživaju u ukusnoj te kvalitetnoj i nutritivno bogatoj hrani. Upravo je iz tog razloga Sana hummus, namaz od slanutka i sezama prepoznat kao vrhunski namaz na tržištu te je najprodavaniji proizvod Sane. Praćenjem globalnih trendova na području zdrave prehrane svoj asortiman pod markom Sana već 9 godina proširuje inovativnim proizvodima.

Uz od ranije popularni guacamole, ketchup od cikle, čips od jabuke s čokoladom i ostale delicije, ove godine su tržištu predstavili liniju veganskih sireva na bazi kokosovog ulja i biljnih proteina. Sana Power Mozza, Power Greek i Power Trapi nemaju umjetne dodatke, konzervanse, gluten, soju, ni palmino ulje tako da u svjetski poznatim okusima sireva mogu uživati svi  jer ne sadrže laktozu te su pogodni za vegane.

Stefan Nedeljković

Recent Posts

Igra koju vole svi od 7 do 77

Malo je zabavnih igara na sreću koje može igrati svatko. Igra se online ili offline,…

3 tjedna ago

Festival Svjetla: Zagreb bilježi povećan interes turista; 19% više dolazaka i 15% više noćenja

Zagreb se ponovno potvrdio kao nezaobilazna destinacija za ljubitelje svjetlosnih spektakala, kako domaćih tako i…

1 mjesec ago

VIP programi lojalnosti: Luksuzne nagrade u bosanskim online kasinima

U živahnom svijetu online kockanja, VIP programi lojalnosti predstavljaju svjetionike prestiža i raskoši, nudeći elitnim…

2 mjeseca ago

Može li ChatGPT zamijeniti trenere za planiranje treninga? Evo što kaže studija

U današnje vrijeme, tehnološki napredak igra ključnu ulogu u razvoju sportskih performansi. Jedno od najnovijih…

2 mjeseca ago

Češnjak za zdravlje: TOP 8 benefita koje donosi

Češnjak, često slavljen zbog svoje kulinarske moći u poboljšanju okusa, krije tajnu izvan svoje ukusne…

2 mjeseca ago

Dinamika online casina u Hrvatskoj: dubinsko ispitivanje

Pojavom prvog legalnog online casina, hrvatska online casino scena doživljava I svoju prvu revoluciju. Ovaj…

3 mjeseca ago