Biznis

Najdonator: Najviše hrane donirali Sana delikatese, Dukat i Konzum

Hrvatske tvrtke koje su donirale najviše hrane u prošloj, 2021. godini su Sana delikatese, Dukat i Konzum.  Petu godinu zaredom Mreža hrane i europarlamentarka Biljana Borzan dodijelili su priznanje „Najdonator“ za humanitarno djelovanje i društveno odgovorno poslovanje.

Prema podacima Porezne uprave, ukupna prodajna vrijednost donirane hrane  u 2021. godini u Hrvatskoj iznosila je 27.610.857,12 kn bez PDV-a. Edukacija poduzeća i potrošača o sprječavanju bacanja hrane i doniranju izuzetno je važna iz socijalnih i ekoloških razloga, a posebno sada u vrijeme visokih stopa inflacije te povećanja cijena hrane.

Sana delikatese najveći donator u kategoriji mikro, malih i srednjih tvrtki

Najveći donator u kategoriji mikro, malih i srednjih tvrtki, Sana delikatese, prošle godine je donirala hranu prodajne vrijednosti 88.073 kuna bez PDV-a, što čini 1.18 posto godišnjeg prihoda tvrtke.

Za mala poduzeća kao što je Sana uz fokus na razvoj i kvalitetu poslovanja važno je njegovati i svjesnost o društveno odgovornom poslovanju. Mi se trudimo stvarati i održavati tu kulturu od početka poslovanja. Iako je ponekad organizacija doniranja zahtjevna te stvara dodatne troškove, ipak su svi članovi Sana tima izuzetno ponosni što to uspijevamo. Iza vrijednosti donirane hrane stoji značajan angažman i trud naših radnika jer je donirana hrana spašena prije isteka roka valjanosti. Na ovaj način smo dvostruko ponosni jer, ne samo što smo hranu donirali onima kojima je najpotrebnije, već brinemo i o okolišu. Kvaliteta proizvoda, briga za dobrobit ljudi i okoliša, uz zadovoljstvo naših radnika, osnovni su ciljevi poslovanja Sane – kazala je direktorica tvrtke Silvija Repić.

Treću godinu zaredom dobili nagradu

Sana delikatese ovu su nagradu primile treću godinu za redom otkako postoji ova kategorija što je veliko priznanje za trud koji poduzeće ulaže u društveno odgovorno poslovanje.

Sana brand svojim proizvodima okuplja ljude koji uživaju u ukusnoj te kvalitetnoj i nutritivno bogatoj hrani. Upravo je iz tog razloga Sana hummus, namaz od slanutka i sezama prepoznat kao vrhunski namaz na tržištu te je najprodavaniji proizvod Sane. Praćenjem globalnih trendova na području zdrave prehrane svoj asortiman pod markom Sana već 9 godina proširuje inovativnim proizvodima.

Uz od ranije popularni guacamole, ketchup od cikle, čips od jabuke s čokoladom i ostale delicije, ove godine su tržištu predstavili liniju veganskih sireva na bazi kokosovog ulja i biljnih proteina. Sana Power Mozza, Power Greek i Power Trapi nemaju umjetne dodatke, konzervanse, gluten, soju, ni palmino ulje tako da u svjetski poznatim okusima sireva mogu uživati svi  jer ne sadrže laktozu te su pogodni za vegane.

S N

Recent Posts

Istraživanje uloge online kasina u slovenskom gospodarstvu: Studija CasinoRIX stručnjaka

Tijekom posljednjeg desetljeća, slovenska online kasino industrija je doživjela značajan rast transformirajući se iz tržišne…

3 mjeseca ago

Rukometno SP: Za koga su ove cijene, publiku ili VIP goste?

Tema cijena ulaznica za Svjetsko prvenstvo u rukometu ponovno je aktualizirana, posebno u kontekstu usporedbe…

4 mjeseca ago

Dukan dijeta: Sve što trebate znati o kontroverznoj dijeti bogatoj proteinima

Dukan dijeta je kontroverzna i složena dijeta s niskim udjelom kalorija, ugljikohidrata i masti, ali…

4 mjeseca ago

Sport i Wazamba Casino Online: dinamična kombinacija rekreacije i uzbuđenja

Bavljenje sportom nije samo aktivnost koja pridonosi tjelesnom zdravlju; to je također prilika za razvoj…

4 mjeseca ago

Kutija šibica donosi novi spektakl: Velika nogometna imena na veteranskome turniru

Petak na 53. izdanju Kutije šibica donosi pravu nogometnu poslasticu. Na rasporedu je sedam utakmica…

5 mjeseci ago

Osnovni obrasci kretanja za odabir vježbe za sportaše

Osnovni obrasci kretanja su klasifikacije vježbi koje predstavljaju temelj za odabir vježbi u treningu. Osnovni…

5 mjeseci ago