Koristimo kolačiće Za pružanje boljeg korisničkog iskustva.

Nastavkom pregleda stranice, prihvaćate uvjete i korištenje kolačića. Saznajte više

Slažem se

Tibetanska hormonska gimnastika za vitalnost

  • Ponedjeljak, 12 Veljača 2018 17:15
  • Pročitano 103 puta

Budistička doktrina vrlo je jednostavna. Zdrava osoba je središte spiralnih snaga koje se brzo i kontinuirano okreću, pružajući stabilan i aktivan tok energije u svim vitalnim sustavima organizma.

Nedostatne tjelesne aktivnosti, nedostatak vitamina i korisnih sastojaka u hrani koju konzumiramo stalni su neprijatelji našeg zdravlja. Pogrešan način života postupno isključuje najvažniji mehanizam našeg organizma - endokrini sustav. Zbog disfunkcije endokrinih žlijezda ljudi se suočavaju sa bolestima koje se razvijaju zbog hormonske neravnoteže.


Tibetanska hormonska gimnastika

hormonska ravnoteža je važnaKao odgovor na hormonski problem, tibetanski redovnici razvili su posebnu tehniku vježbanja - tibetansku hormonsku gimnastiku, koju mogu prakticirati sve generacije bez obzira na godine i tjelesnu kondiciju. Same vježbe pogodne su za osobe s problemima kroničnog umora, brzog gubitka snage, slabom koncentracijom, depresijom, bolestima povezanim sa limfnim sustavom i gastrointestinalnog trakta, bolestima organa vida i sluha.

Neke od kontraindikacija na vježbu; kardiovaskularne bolesti, Parkinsonova bolest, rizik od povrede kile, čir na želucu probavnog trakta, operacije izvedene u nedavnoj prošlosti, hipertenzija, artritis u akutnoj fazi. Također nakon određenog vremena, u tijeku vježbi, moguće je lagano pogoršanje kod slučajeva kroničnih bolesti, što je znak početka procesa oporavka, tako da treba biti uporan u nastavku vježbanja. U slučaju akutnih i kroničnih bolesti, prije započinjanja samih vježbi, neophodno je kontaktirati liječnika.

Tibetanska hormonska gimnastika ne zahtjeva ni puno vremena. Za vrijeme izvođenja vježbi važno je koncentrirati se. Nemojte tragati za rezultatom - razmišljajte o kvaliteti. Da bi dobili maksimalni učinak iz vježbi, moramo slijediti određena pravila. Skup vježbi najbolje je odraditi do 6 sati ujutro.

Trening tibetanskih redovnika izvršen prije izlaska sunca osigurava normalizaciju hormonske ravnoteže u organizmu, pomlađuje osobu i popunjava snage raspršene tijekom prethodnog dana. Potrebno je naglasiti da se vježbe moraju redovito prakticirati, uz najviše 2-3 dana odmora.


Kako izvoditi gimnastiku

tibetanska gimnastikaEvo nekih smjernica kako najbolje napraviti samu vježbu.
1. Prvi dio vježbe ima dijagnostički smisao - Legnite na leđa skupivši dlanove ispred sebe. Trljajte dlanove 5 do 10 puta. Ako između dlanova osjećate ugodnu toplinu, to je znak da je sve normalno u protoku energije u tijelu. Slabo zagrijani, hladni dlanovi znak su oslabljenja zaštitnih snaga koje čuvaju zdravlje samog organizma.
2. Za poboljšanje vida - sada već zagrijane dlanove lagano postavite na oči i intenzivno pomičite gore-dolje 30 puta u 30 sekundi. Također, možete zadržati dlanove stisnute na očima i laganim ritmom stisnuti svake sekunde bar 30-tak puta.
3. Masaža za uši - sklopite dlanove na uši i jakim kružnim pokretima masirajte uši istim tretmanom kao i kod vježbi za poboljšanje vida. Ako osjetite nelagodu, malo smanjite pritisak dlanova. Radite ovu vježbu bar nekoliko mjeseci bez prekida za odlične rezultate specijalno kod postojanja kroničnih bolesti. Također ovom vježbom jačate sluh.
4. Masaža čela - stavite desni dlan na čelo, a lijevi dlan na desni. Napravite tridesetak pokreta s lijeva na desno. Ova vježba idealna je za pomoć sa problemima sinusa i čuvanja kože od bora.
5. Masaža trbuha - stavimo lagano ruke na trbuh, najbolje desna dolje-lijeva gore, te u smjeru kazaljke na satu masirajte trbuh 30-tak puta. Ovom vježbom normalizira se rad probave, te probleme sa gastrointestinalnim sustavom.
6. Masaža štitne žlijezde - desnu ruku stavite na štitnu žlijezdu, a lijevom rukom tridesetak puta polukružno prođite od grla do pupka.
7.Masaža lica - stisnite ruke u šaku i stavite veliki prst iza uha te počnite zatezati lice od brade do ušiju. Masirajte tako 30-tak puta. Vježba je idealna za zatezanje lica.
8. Masaža stopala - rukama masirajte stopala, najbolje je pažnju usmjeriti na sredinu stopala i petu. Kod mjesta gdje se jače osjeća bol, ne prekidati već lagano nastaviti sa vježbom.
9. Masaža ruku i nogu - ruke i noge podignite u zrak i kružno okrečite ruke u ručnom, noge u skočnom zglobu 30-tak puta. Nakon toga ih opustite i olabavite. Ova vježba je odlična za cjelokupnu cirkulaciju u tijelu.

Za aktivizaciju metabolizma nakon završetka vježbanja popijte čašu tople vode. U ovom jednostavnom setu vježbi postoji sve kako bi se osoba probudila, razveselila i spremna išla u nove pobjede! Redovita i točna izvedba tibetanske hormonske gimnastike pomoći će vam u jačanju imuniteta, smanjiti simptome već dostupnih kroničnih bolesti i produžiti vašu mladost :)

Ocijeni sadržaj
(4 puta ocijenjeno)
Molim Vas prijavite se ako želite komentarati članak

Alternativa.hr je vaš portal u alternativu namijenjen informiranju javnosti, poticanju zdravog i pozitivnog življenja, zajedništvu i sreći. Čitajte, gledajte i dijelite sadržaje te doprinosite širenju kvalitetnih informacija i ideja svojim dobronamjernim komentarima i člancima :)

 

alternativa fb stranice  alternativa google plus stranice  alternativa youtube stream