Koristimo kolačiće Za pružanje boljeg korisničkog iskustva.

Nastavkom pregleda stranice, prihvaćate uvjete i korištenje kolačića. Saznajte više

Slažem se

Vježba za bolju cirkulaciju

  • Nedjelja, 17 Svibanj 2015 18:53
  • Pročitano 5482 puta

Posljednjih godina sve više se propagiraju razne vrste "razmrdavanja" tijela putem sporta, gimnastike, fitnessa, plesa i sličnog. No, zašto trčanje i fizička aktivnost općenito tako blagotvorno utječe na naše unutarnje organe?

Piše: Anastasija Mrklić

Srce, želudac, crijeva, jetra i bubrezi te svi ostali organi, dugo su se tijekom evolucije formirali pod uvjetima velike čovjekove pokretljivosti i akcije tijelom. Zbog toga današnji sjedilački način života kojem smo svi skloni više ili manje, oslabljuje naše prirodno tjelesno stanje gipkosti, a naši organi zahtjevaju dodatnu pomoć kako bi pravilno funkcionirali i rješavali se toksina. 

Niti jetru niti bubrege, a ni srce ne možemo drugim načinom, osim gibanja, nikako "oprati i pročistiti". Zato su potrebni posebni pokreti - protresanje tijela podignutih ruku i nogu s ciljem kapilaroterapije, odnosno primjena sustava ozdravljenja koje se bazira na činjenici da je snaga što pokreće cirkulaciju krvi smještena u kapilarama, a ne u srcu.


Kapilaroterapija

kapilaroterapijaPoznato je da gornji i donji ekstremiteti imaju ogromnu količinu kapilara, pa ukoliko protresamo ruke i noge, u kapilarama se pojavljuju dodatne vibracije koje poboljšavaju cirkulaciju u cijelom tijelu. Vježba za kapilare se izvodi u sjedečem položaju sa podignutim rukama i nogama jer u takvom položaju krv u venama naših ekstremiteta stremi prema dole, a tada će postupno stvoreni vakuum dovesti do ubrzane cirkulacije krvi.

Vježbe za kapilare potpuno zamjenjuje trčanje, no pritom ne opterećuje srce i zglobove pa je mogu vježbati svi uzrasti i ljudi različite fizičke spreme. Ako ćete vježbati goli, to će vam donijeti dvostruku korist jer će se pojačati disanje kože što podrazumijeva i čišćenje organizma kroz kožu. Početni položaj za ovu vježbu je ležeći na leđima na tvrdu i ravnu površinu, a ispod vratnih kralježaka staviti tvrd jastuk ili nešto slično da vam glava "sjedne". Zatim podignite obje ruke i noge, a stopala savijte prema naprijed da budu paralelna s podom. U takvom položaju tresti obje ruke i noge od 1-3 minute.

Vaša cirkulacija u cijelom tijelu će se znatno povećati, a od ove jednostavne vježbe imati ćete dobrobiti kao da ste se upravo vratili s trčanja. No, ona nije zamjena za lijene već učinkovita vježba koju možete raditi uvijek bez obzira na fizičku kondiciju, dob ili vremenske prilike. Njome samo možete oplemeniti već postojeću rutinu vježbanja.

Kapilaroterapija je tehnika koja ima dugu tradiciju osobito u kineskoj i japanskoj narodnoj medicini, a zbog svoje jednostavnosti i učinkovitosti, nalazi sve veću primjenu u današanje vrijeme užurbanosti, stresa i dugotrajnog sjedenja. Može spriječiti mnoge bolesti koje nastaju kao rezultat nedovoljnog gibanja te slabe cirkulacije i metabolizma. Uz redovno izvođenje, dolazi do znatnog fizičkog poboljšanja i otklanjanja ukočenosti, hladnih ruku i nogu te bolje prokrvljenosti cijelog tijela.

Ocijeni sadržaj
(12 puta ocijenjeno)
Molim Vas prijavite se ako želite komentarati članak

Alternativa.hr je vaš portal u alternativu namijenjen informiranju javnosti, poticanju zdravog i pozitivnog življenja, zajedništvu i sreći. Čitajte, gledajte i dijelite sadržaje te doprinosite širenju kvalitetnih informacija i ideja svojim dobronamjernim komentarima i člancima :)

 

alternativa fb stranice  alternativa google plus stranice  alternativa youtube stream