Koristimo kolačiće Za pružanje boljeg korisničkog iskustva.

Nastavkom pregleda stranice, prihvaćate uvjete i korištenje kolačića. Saznajte više

Slažem se

Ne zanemarujte stopala!

  • Ponedjeljak, 16 Listopad 2017 10:50
  • Pročitano 76 puta

U pravilu smo skloni zanemarivati stopala; nedovoljan odmor, loša obuća, sintetičke čarape itd. Posve praktične posljedice pokazuju se kroz probleme znojenja, bolova, oticanja i drugih više-manje bezazlenih tegoba. Mnogo je, međutim, opasnije zanemariti svakodnevno pravilno i sustavno aktiviranje svih mišića stopala, jer se posljedice mogu odraziti na statici kralješnice i posredno, izazvati zdravstvenih tegoba.

Piše: Medical Yoga Centar

Nije slučajno da ginekolozi trudnicama savjetuju redovito razgibavanje i vježbanje mišića stopala, jer je u okolnostima pojačanog opterećenja kralješnice funkcija stopala iznimno važna.


Vježba za stopala

vježba za stopalaEvo jedne lagane i jednostavne vježbe za aktiviranje mišića stopala i potkoljenice.

POČETNI POLOŽAJ: Sjedeći, s rukama opuštenima u krilu ili oslonjenima iza leđa (nastojte da vam je gornji dio tijela uspravan).

1. DIO: Lagano savijajte nožne prste (samo prste, ne skočni zglob!) naprijed-natrag cca 1 minutu. Ostale dijelove vježbe također izvodite oko 1 min.

2. DIO: Jednako umjerenim tempom širite i skupljajte prste. Stopalo se još uvijek ne miče, samo rade prsti.

3. DIO: Sada pažljivo savijajte stopala naprijed-natrag, najprije sasvim lagano, a zatim postepeno sve jače, no bez forsiranja. Osjetite ugodno istezanje, a ne bol.

4. DIO: Malo razmaknite noge i kružite s oba stopala po pola minute u jednu, pa u drugu stranu. Krugovi su u početku mali, a zatim sve veći…

5. DIO: Lijeva noga neka vam ostane ispružena, a desnu savijte i skočni zglob položite na lijevu natkoljenicu. Desnom rukom obuhvatite zglob desne noge (tako da ga dlanom “grijete”), a lijevom rukom lagano okrećite stopalo u jednu i drugu stranu. Nakon jedne minute, promijenite nogu.

NAPOMENA: Za cijelo vrijeme vježbe tijelo neka vam je uspravno, a disanje ravnomjerno i mirno. Pažnju usredotočite na zglobove koje razgibavate, nemojte misliti ni na što drugo. Osjećajte ugodno istezanje, pojačanu cirkulaciju, toplinu!

Ocijeni sadržaj
(1 Glasaj)
Molim Vas prijavite se ako želite komentarati članak

Alternativa.hr je vaš portal u alternativu namijenjen informiranju javnosti, poticanju zdravog i pozitivnog življenja, zajedništvu i sreći. Čitajte, gledajte i dijelite sadržaje te doprinosite širenju kvalitetnih informacija i ideja svojim dobronamjernim komentarima i člancima :)

 

alternativa fb stranice  alternativa google plus stranice  alternativa youtube stream