Koristimo kolačiće Za pružanje boljeg korisničkog iskustva.

Nastavkom pregleda stranice, prihvaćate uvjete i korištenje kolačića. Saznajte više

Slažem se

Joga protiv briga i napetosti

  • Petak, 18 Ožujak 2016 10:34
  • Pročitano 590 puta

Japanski psiholog Kokichi Kimura u jednoj je emisiji Nacionalne televizije (NHK) još 1974. upozoravao: „Doći će vrijeme kada će psihu suvremenog čovjeka razarati kronične brige; od strepnje za radno mjesto do straha od smrti i prirodnih kataklizmi. U najcrnjem scenariju stanje kronične anksioznosti postati će naše svakodnevno psihičko stanje“.

Piše: Medical Yoga Centar

Doista, neprestane brige kao da postaju simbolom suvremene svakodnevice. Uostalom, upišete li u Googleovu tražilicu jednostavnu riječ brige, otvoriti će vam se 2 370 000 stranica na ovu temu. Čak dvostruko više nego na temu orgazam, bogatstvo, nuklearke ili infarkt, a čak 5-6 puta više nego za moždani udar ili karcinom. S druge strane, rješenja je malo.

Konkretno, zapitate li Google “Kako se riješiti briga”, odgovore će ponuditi samo 466 stranica, dok ćete na upit „Kako se riješiti podočnjaka“ dobiti na uvid 3 420 stranice, a na pitanje „Kako se riješiti frajera u 10 dana„ čak 23 900 stranica.


Rješenje protiv briga

otpuštanje stresaJogiji su još davno otkrili pogubno djelovanje kroničnih briga na naše tijelo i duh. Učitelj Swami Satjananda Saraswati, osnivač poznate Biharske škole, pisao je: „Produženo stanje briga i napetosti slabi srce, sužava krvne žile, nagriza želučane stjenke, uništava zglobne hrskavice i razara živčani sustav. S vremenom, organizam počinje propadati, mentalno i fizički.“

Joga, istina, nema čarobne tehnike protiv briga, ali njezine vježbe, kao i tehnike opuštanja, disanja i meditacije, izvanredna su prevencija pogubnih posljedica kroničnog nemira i straha izazvanog brigama; donose opuštenost i mir, neutraliziraju stres, poboljšavaju opće zdravlje, smiruju probavu i čuvaju živce. Stoga, redovitim vježbanjem joge osiguravate sebi duboki unutarnji mir koji rezultira zdravim i jakim tijelom.

Primjerice, vježba prikazana na slici lijevo, pomaže vam otpustiti stres i napetost iz mišića koji je rezultat psihičkog stresa. Svaka napetost i nemir koji osjećamo, nagomila se u našim mišićima. Kada mišiće svjesno opterećujemo kao u ovoj jednostavnoj vježbi, taj stres se otpušta, a mi se osjećamo lako i poletno! Dovoljno je odvojiti svega par minuta do pola sata dnevno u tjelovježbi da biste otpustili sve negativnosti i napunili baterije!

Ocijeni sadržaj
(3 puta ocijenjeno)
Molim Vas prijavite se ako želite komentarati članak

Alternativa.hr je vaš portal u alternativu namijenjen informiranju javnosti, poticanju zdravog i pozitivnog življenja, zajedništvu i sreći. Čitajte, gledajte i dijelite sadržaje te doprinosite širenju kvalitetnih informacija i ideja svojim dobronamjernim komentarima i člancima :)

 

alternativa fb stranice  alternativa google plus stranice  alternativa youtube stream